Õpileping

Published 27. sept. 2014 by Airi Aavik

http://hki5053.wordpress.com/2014/09/26/individuaalne-too-i/

Teema — Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?

Infotehnoloogia, sealhulgas haridustehnoloogia kubiseb mõistetest, mille teoreetilisi lähtealuseid ma pole kunagi tudeerinud ehk oma jaoks lahti mõtestanud. Ometi ma kasutan neid igapäevaselt. Samas tunnen end ebakindlalt, sest võib-olla ma kasutan ebakorrektseid mõisteid. Internetis leidub mõistetele sadu seletusi, see ajab aina enam segadusse.  Niisiis – tahan teada, kas see, mida ma tean, on see mida ma arvan teadvat.

Alateemana jälgin võimalusi rakendada tehnoloogiat kooli juhtimises. Igaks juhuks lisan, et minu arvates on ka õpetamine samal ajal juhtimine, seega vahendid suurel määral kattuvad.
Eesmärgid — Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat
õppida? Mis sunnib mind seda õppima?

Minu eesmärk on viia omavahel kooskõlla teooria ja praktika. Ma ei taha eksida mõistetes, soovin orienteeruda IT-maailma sõnarägastikus, sest annan oma teadmisi ja oskusi edasi nii lastele kui täiskasvanutele. Pean tähtsaks kasutada õigeid sõnu õiges kontekstis. Mind sunnib õppima teadmine, et teised õpivad minult.
Strateegiad — Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused
ma pean läbi viima ja mis järjekorras?

Esiteks kavatsen ma kohal olla kõikides loengutes ja kuulata, mida on öelda õppejõududel. Kuuldu analüüsin ma oma peas, võrdlen sellega, mida ma juba tean ja teen vastavad järeldused.

Teiseks, kui õppejõududelt saadud info mingil põhjusel ei sobitu minu teadmistega, pean lisaks uurima ja leidma asjaolusid, mis tõendavad õppejõudude sõnu või toetavad minu praktikast tulnud kogemusi.

Kolmandaks on mul plaanis ära kasutada oma kursusekaaslased, sest nendelt saan ma hindamatut tuge arvamuste näol, samas on mul võimalus oma teooriaid nende peal kontrollida.

Neljandaks õpin ma kõik ära, sest ülesannete lahendamine on huvitav ja väljakutset pakkuv. Samas olen ma piisavalt laisk ja leidlik, et erinevaid ülesandeid omavahel kombineerida ehk siis ajaressurssi ma ebamõistlikult kasutada ei kavatse.

Vahendid/ressursid — Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks 

(inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?

Vahend nr 1. Õppejõud. Pääsen vabalt ligi, sest ka nemad peavad loengutes osalema 🙂

Vahend nr 2. Meedia.  Pääsen vabalt ligi, kui oskan otsida. Miinus: mu inglise keel on kehvake.

Vahend nr 3:  Õppekirjandus. Ei pruugi alati kättesaadav olla, sageli inglisekeelne.

Vahend nr 4: Kursusekaaslased:´ Pääsen ligi täpselt nii vabalt, kui kellegi aja- ja huviressursse saan kasutada.

Vahend nr 5. Haridustehnoloogide võrgustik. Kui ikka väga segane värk on, annan küsimuse nendele puremiseks.
Hindamine — Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma
hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?

Teadmine peab tekkima minu enese sees.  Olen kohal, kui mingi teadmine minus nii kinnistunud on, et julgen neid vabalt õpilaste ja kolleegidega jagada.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

Haridustehnoloogia magistriõpe 2017

Airi pingutused, ikka selleks,et paremaks saada.

Õppimist toetav hindamine

Õppimist toetava hindamise lehekülje pilootversioon

Haridustehnoloog kirjutab

Anneli Rummi ajaveeb

sirje2

HARIDUSTEHNOLOOGIA BLOGI

Digitaalsete õppematerjalide koostamine

Tallinna Ülikooli Haapsalu Kolledži kursus

Veebipõhised õpikeskkonnad ja võrgustikud

Tallinna Ülikooli Haapsalu Kolledži kursus

Olümpiamängud

6. klassi olümpiamängude kava

Arvutiõpetus III kooliastmele

Arvutiõpetus III kooliastmele

Teine päev

Olümpiamängud

vanakreeka olümpia

blogis tutvustan lähemalt ja kaugemalt olümpiamänge

Olümpiamängud 5 päev

Minge ja vaadake ka Airi Aaviku olümpiamängude blogi.Seal on kõik päevad koos.

Moonika

Haridustehnoloogia õpiblogi

merlepiik

haridustehnoloogia

Sirje ajaveeb

Haridustehnoloogia

Merlini blogi

Õpingud haridustehnoloogia valdkonnas

Aili blogi

Haapsalu Kolledz

Liiaga

Haridustehnoloogia õpingud

rebekalovesteaching

A topnotch WordPress.com site

digilii

haridustehnoloogia

Tiiu õpib

Tiiu veebileht.

heilyhaasma

Õppida? Õppida?! Õppida!

Digiajastu haridusjuht

Kursuse ajaveeb

%d bloggers like this: