Eneseanalüüs

Published 4. dets. 2015 by Airi Aavik

Minu praktikabaasiks sai, nagu arvata oligi, Virtsu Kool. Koolitajakogemused hankisin Haapsalust, Pärnust ja Orissaarest, lisaks ka üks sisekoolitus omadele ja Hiiumaalt Käina koolist külla tulnud õpetajatele.

Praktika oli nagu iga minu tavaline tööpäev, ei püüdnud ma eriti rohkem ega vähem infotehnoloogiat oma töösse kaasata, kui seda juba varemgi teinud olin. Pigem, vastavalt oma praktika eesmärkidele, püüdsin tehnoloogiat vähem kasutada. Siiski sain selgeks nii mõnegi uue asja, mida ma varem katsetanud polnud.

Et koera saba kergitab ikka koer ise, ei saa jätta lisamata, et sain e-Õppe uudiskirjas ära mainitud 🙂

Millised minu tugevad või nõrgad küljed ilmnesid praktika jooksul õpetajana?

Oma sihtgrupiks, kellele võiksin olla “õpetaja,” pean ma nii õpilasi kui kolleege. Kolleegideks pean aga õpetajaid üle Eesti. Kuna praktikaperioodi jäi palju kokkusaamisi just kolleegidega, siis nendega koos sain palju uusi kogemusi, häid, väga häid ja vähem häid.

Õpilastelt palusin tagasisidet, kuidas nende õpetaja ennast õigustab. Eks siin need nõrgad ja tugevad küljed väljenduvad kõige paremini:

This slideshow requires JavaScript.

 

 

Kuidas tundsin end koolitaja rollis?

Seda rolli kandsin praktikaperioodil väga palju, kuna olin samaks ajaks osanud endale sebida kaks HITSA koolitust, lisaks Haapsalu Kolledzi “Praktiline haridustehnoloogia”, pluss Käina kooli õpetajatele kogemuskoolitust ja omadele hindamismudelite koolitus. Mulle meeldib koolitaja olla, see paneb kõvasti proovile. Hindajaks on ikkagi kolleegid, kellele oma kogemusi jagasin:

This slideshow requires JavaScript.

Mida kasulikku lisas minu teadmistele ja kogemustele lõppenud praktika?

Polnud ammu konspekte teinud, sain aru, et ei tee seda ka edaspidi, vähemalt mitte sellisel kujul. Küll aga meeldis mulle väga see vorm ja kasutasin seda tunnivaatluse põhjana oma õpetajatele.

 

Analüüsi enda haridustehnoloogilisi pädevusi ja valmisolekut töötada nutiõpetajana / haridustehnoloogina.

Olen täiesti valmis. Kahjuks enamat oma praeguses ametis ilmselt ei jõua, tunnen, et ajaressurssi uusi asju katsetada jääb liiga väheseks, kuna pean ikkagi eelkõige direktoriametit pidama. Kardan, et hakkan ajale jalgu jääma…

Kuidas täitusid minu praktikaks püstitatud eesmärgid, ootused?

1.Ainetundides (eesti keel ja kirjandus) mõistliku tasakaalu leidmine ja hoidmine infotehnoloogiliste meetodite ja muude meetodite vahel.

– Usun, et sain hakkama, kui tagasisidet vaadata, midagi peale ei surunud, õpilased said vahendeid vabalt valida.

2.Uue ringi käivitamine õpilastele, kes vajavad uusi ideid digitaalse kirjaoskuse omandamiseks.

– See oli ka huvitav väljakutse, teha midagi õppekavaväliselt. Eks vaadake ise: http://virtsudigiring.weebly.com/.

3.Õpetajaskonna eestvedamine ja innustamine infotehnoloogiliste vahendite efektiivsemaks kasutamiseks oma tegevustes.

– Sain teha koolitusi ja jagada kogemusi rohkem kui ainult oma koolis. Avanes võimalus külastada eksperdina ühte Pärnu HITSA koolitust, see oli eriti huvitav kogemus. Külalisi käis ja tuleb veelgi. Oma kooli õpetaja korraldas õpetajatele robootika töötoa, teine õpetaja aga Creatve Classroom töötoa. Kolm õpetajat õpib Praktilise haridustehnoloogia kursusel.

Päris hea, mis? Ma ise olen küll uhke.

 

One comment on “Eneseanalüüs

  • Lisa kommentaar

    Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

    WordPress.com Logo

    Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

    Google photo

    Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

    Twitter picture

    Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

    Facebook photo

    Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

    Connecting to %s

    Haridustehnoloogia magistriõpe 2017

    Airi pingutused, ikka selleks,et paremaks saada.

    Õppimist toetav hindamine

    Õppimist toetava hindamise lehekülje pilootversioon

    Haridustehnoloog kirjutab

    Anneli Rummi ajaveeb

    sirje2

    HARIDUSTEHNOLOOGIA BLOGI

    Digitaalsete õppematerjalide koostamine

    Tallinna Ülikooli Haapsalu Kolledži kursus

    Veebipõhised õpikeskkonnad ja võrgustikud

    Tallinna Ülikooli Haapsalu Kolledži kursus

    Olümpiamängud

    6. klassi olümpiamängude kava

    Arvutiõpetus III kooliastmele

    Arvutiõpetus III kooliastmele

    Teine päev

    Olümpiamängud

    vanakreeka olümpia

    blogis tutvustan lähemalt ja kaugemalt olümpiamänge

    Olümpiamängud 5 päev

    Minge ja vaadake ka Airi Aaviku olümpiamängude blogi.Seal on kõik päevad koos.

    Moonika

    Haridustehnoloogia õpiblogi

    merlepiik

    haridustehnoloogia

    Sirje ajaveeb

    Haridustehnoloogia

    Merlini blogi

    Õpingud haridustehnoloogia valdkonnas

    Aili blogi

    Haapsalu Kolledz

    Liiaga

    Haridustehnoloogia õpingud

    rebekalovesteaching

    A topnotch WordPress.com site

    digilii

    haridustehnoloogia

    Tiiu õpib

    Tiiu veebileht.

    heilyhaasma

    Õppida? Õppida?! Õppida!

    Digiajastu haridusjuht

    Kursuse ajaveeb

    %d bloggers like this: